Friday, August 3, 2012

Minyatür Dantel Giysi ve Aksesuarlar, Yeni Proje...


  Aklımda binbir çeşit plan gezinip duruyor bu aralar.Biraz dikiş biraz dantel,bir yandan oda hazırlığı bol bol üretiyorum şu sıralar.Malum yavaş yavaş sona doğruda yaklaşıyoruz hayırlısı ile.Bunlarda yeni çalışmanın ürünleri :) Minik minik öyle keyif alarak yaptım ki.Bu arada hepsi uyduruk :) Göz kararı ayarladım zincir sayısını.Cici oldular da sanki.Acaba ne olucakalar dersiniz :)



Bu arada dantel bilmiyorum,ben yapamıyorum diyenlere kısa benden bir not.Ben üniversite bitene kadar ki bu 24 yaşıma tekabül ediyor.Elime tığ alıp tutmuşluğum yoktur.Bir gün tığ işi bir model beğendim.Azmettim çabaladım ve öğrendim :) Şimdi mi sadece fotoğraftan bile model çıkarabiliyorum :) Kısacası ne yapmak istersek isteyelim,istersek olur bence ;)

Sevgiler,hayırlı cumalar,mutlu haftasonları..

No comments:

Post a Comment