Saturday, July 21, 2012

^-^ Böyleyken Böyle * Semra Can

Fazıl'ın kapaktakileri bana, Aşkım'a ve Külkedisi'ne benzettiği keyifli karikatür kitabını okudum ^-^

Çocukken en çok Fatoş ile Basri ve Hasbi Tembeler karikatürlerini sever ve okurdum. Bir de Temel Reis'i. Rahmetli dedeciğim bana Safinaz derdi, çok mu nazlıydım acaba diye hala düşünürüm:))) Ayrıca çocukluğumdan güzel bir anı olarak kalacak ve elimde olsa şimdi de zevkle okuyacağım karikatür kitaplarımı bugüne koruyamamış olmama üzülürüm hep. Gidip alınabilir ama sayfalarına çocukluğumun sindiği kitaplar gibi olmaz.









BÖYLEYKEN BÖYLE


Yazarı: Semra CAN


Yayın Hakları: Peng! Yayınları


www.penguen.com


-  1.Baskı: Mayıs, 2012


-  95 sayfa


http://www.semracan.com/






Kitaptan Alıntılar;






* Beni bir satırlık yerde mi döveceksin aslanım? … kafana paragrafla vururum!






* Çakal düğünü: Karadeniz’de gelinsiz, damatsız yapılan düğün.






        * - Fıçı sen de pire mi var?


         ^-^ Onlarda benim hayvanlarımJ






* ‘Kapıdan kovsan su giderinden gelir’ hesabıyla bence en arsız ev hayvanı karafatmadır. Onları hep dişi sanmak ve yaratıcılıktan yoksun isim takmak da bir insanlık ayıbımızdır.






        * Bir de erkeklerde çam kokusu var, var ki insan diil Ayder Yaylası… (parfümJ)






* (Bayramlarda) Ya küçük oğlan çocukları böyle adam gibi giydiriyorlar. Böyle bonzai ağaçları gibi oluyorlarJ






        * Kediyiiim gözü kara kediyiiim


            Yakarım sobayı da yakarııımmJ






* Bir tek annemin yanında fabrika ayarlarıma geri dönüyorumJ






        * Eski Mısır’da hapşuranın öleceğine inanılırmış da, o yüzden ‘çok yaşa’ denirmiş?






Minik Bir HatacıkJ






Sf/33 sağdan altta 2. karikatürde saçın alt kısmının içi boyanmamış, beyaz kalmışJ


                             


 Azıcık da karikatür:)






Radyoda benim sevdiğim bir parçanın çalması paylaşmama yetti:)













Bunlar da sizler için seçtiklerim;




























                                     Okuduğum tarih: 20 Temmuz 2012


Kitap çekilişime de beklerim:)

Sevgilerimle.

No comments:

Post a Comment